Konferencja: Forum Kadr i Księgowości 2025 - Warszawa

Nowość

Nowość

Konferencja: Forum Kadr i Księgowości 2025 - Warszawa

Termin: 17 czerwca 2025, godz. 8:30-16:25
Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa

„Forum Kadr i Księgowości 2025” to jedno z najważniejszych wydarzeń na rynku, które odpowiada na szereg wyzwań związanych z przepisami prawa pracy i podatkami w 2025 roku. Eksperci poruszą aktualne tematy i przekażą praktyczne wskazówki, a uczestnicy będą mogli wybrać interesujące ich prelekcje z dwóch równoległych ścieżek, dopasowując program do własnych potrzeb! Konferencja będzie doskonałą okazją do nawiązania kontaktów i wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży.

pełny opis expand_more

SKORZYSTAJ Z RABATU -20%!

880,68 1100,85 zł

local_shipping Konferencja

OPIS PRODUKTU

OPIS PRODUKTU

close

Forum Kadr i Księgowości 2025 – konferencja stacjonarna

Rok 2025 jest rokiem pełnym wyzwań w obszarze prawa pracy i podatków, a obowiązujące i planowane zmiany w przepisach wpływają na codzienną pracę specjalistów ds. kadr i płac, księgowych oraz właścicieli i pracowników biur rachunkowych. Jak skutecznie stosować obowiązujące przepisy w codziennej praktyce i przygotować się na nadchodzące zmiany? Jakie nowe obowiązki i możliwości przynosi zmieniająca się rzeczywistość prawna?

Podczas Forum Kadr i Księgowości, będącego jednym z najważniejszych wydarzeń na rynku od lat gromadzącego uznanych ekspertów, praktyków i specjalistów w dziedzinie kadr i finansów, uczestnicy otrzymają solidną dawkę wiedzy oraz praktycznych wskazówek, dzięki którym usprawnią swoją codzienną pracę , a także odpowiedzi na pytania dotyczące najnowszych zmian prawnych i ich zastosowania w praktyce. To również doskonała okazja do nawiązania cennych kontaktów zawodowych i wymiany doświadczeń z innymi profesjonalistami z branży.

W ramach wydarzenia – zgodnie ze sprawdzoną już podczas poprzednich edycji formułą – uczestnicy sami zdecydują, które tematy są dla nich najważniejsze! Dzięki dwóm równoległym ścieżkom prelekcji każdy może stworzyć swój indywidualny plan konferencji i w pełni dopasować program do własnych potrzeb i zainteresowań.

W ramach ścieżki „Kadry” eksperci omówią kluczowe tematy, w tym:

  • Prawo pracy 2025– jakie zmiany wejdą w życie i jak wpłyną na codzienne funkcjonowanie działów kadr?
  • Jawność wynagrodzeń– obowiązki pracodawców i nowe wymogi w zakresie transparentności płac
  • Czas pracy a odpowiedzialność prawna– jak uniknąć konsekwencji związanych z naruszeniem przepisów?

Podczas ścieżki „Księgowość” zostaną omówione kwestie dotyczące:

  • Estoński CIT– kiedy się opłaca i jakie warunki trzeba spełnić, aby skorzystać z tej formy opodatkowania?
  • Krajowy System e-Faktur (KSeF) – wyzwania organizacyjne i procesowe przy jego wdrażaniu
  • Mity podatkowe – błędne przekonania, które mogą doprowadzić do problemów z fiskusem

Dlaczego warto wziąć udział w Forum Kadr i Księgowości?

  • Zdobędziesz aktualną i praktyczną wiedzę z zakresu prawa pracy, podatków i księgowości, gotową do wykorzystania w codziennej pracy
  • Poznasz najnowsze zmiany w przepisach i otrzymasz konkretne wskazówki, jak prawidłowo je stosować
  • Skorzystasz z doświadczenia uznanych ekspertów – weźmiesz udział w prelekcjach, sesjach pytań i stołach eksperckich
  • Zbudujesz cenne relacje zawodowe i wymienisz się doświadczeniami z innymi specjalistami z branży
  • Sam zdecydujesz o przebiegu dnia – wybierzesz interesujące Cię tematy z dwóch równoległych ścieżek tematycznych
  • Otrzymasz imienny certyfikat, komplet materiałów oraz zapewnione przerwy kawowe i lunch w cenie wydarzenia

Dodatkowo każdy uczestnik konferencji otrzyma bezpłatny 30-dniowy dostęp do wydania elektronicznego Dziennika Gazety Prawnej!

Forum Kadr i Księgowości 2025 – program konferencji

Termin: 17.06.2025 r., godz. 8:30-16:25

Miejsce: Novotel Warszawa Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa

8:30-9:00 Rejestracja uczestników

 

Kadry 2025

Księgowość 2025

9:00-9:10

Rozpoczęcie konferencji

Rafał Szary, Menedżer projektu, INFOR PL S.A.

Rozpoczęcie konferencji

Edyta Szewerniak-Milewska, Redaktor naczelna Inforakademii, INFOR PL S.A.

9:10-10:20

Prawo pracy 2025. Jak nowe przepisy wpłyną na codzienność działów kadr?

·        Co wolno ubezpieczonemu, a co sprawdzi ZUS – rewolucja dotycząca wykorzystywania zwolnień lekarskich oraz kontroli absencji chorobowych

·        Umowy cywilnoprawne a staż pracowniczy

·        Uzupełniający urlop macierzyński w pytaniach i odpowiedziach

·        Zmiany dotyczące mobbingu – czy to naprawdę konieczne?

Prelegentka: Iwona Wołkiewicz, Ekspert prawa pracy

 Estoński CIT

·        Co nowego w CIT estońskim – najnowsze interpretacje i orzeczenia sądowe

·        Jak przygotować się na eCIT, aby jak najkorzystniej rozliczyć korektę wstępną w CIT-KW?

·        Czy wiedza księgowego może wpłynąć na wysokość podatku od ukrytych zysków i wydatków niezwiązanych z działalnością?

Prelegentka: Małgorzata Tarkowska, Biegły rewident

 

 

10:20-10:40

Jak zaimplementować liczne zmiany w prawie pracy? Prezentacja INFORLEX

Prelegent: Marcin Banaś, Ekspert INFORLEX

Zmiany w podatku VAT i CIT. Prezentacja INFORLEX

Prelegent: Paweł Jędrzejak, Ekspert INFORLEX

10:40-11:00

Przerwa na kawę

11:00-12:10

Jawność wynagrodzeń – na co muszą się przygotować pracodawcy?

·        Jakie informacje o wynagrodzeniach faktycznie będą jawne?

·        Jakie obowiązki spadną na pracodawców w związku z nowymi regulacjami?

·        Jak jawność płac może wpłynąć na równość wynagrodzeń i budowanie zaufania w organizacji?

·        Jakie kroki podjąć już teraz, by uniknąć ryzyka związanego z nieprzygotowaniem do zmian?

·        Jak wdrożyć zmiany w sposób efektywny i zgodny z prawem?

Prelegentka: Magdalena Nurzyńska-Sawicka, Radca prawny, Kancelaria Radcy Prawnego Magdalena Nurzyńska-Sawicka

Wyzwania procesowe i organizacyjne związane z wdrożeniem KSeF

·        Jakie czynności powinna wykonać każda firma przygotowująca się do wystawiania e-faktur?

·        Wyzwania procesowe i organizacyjne, z którymi muszą się zmierzyć podatnicy przy wdrażaniu KSeF

·        Współpraca biura rachunkowego z klientem – czy coś się zmieni?

 Prelegent: Piotr Kępisty, Doradca podatkowy 

12:10-13:20

Odpowiedzialność za naruszenia przepisów o czasie pracy – jak jej uniknąć?

·        Zakres odpowiedzialności – działania stanowiące wykroczenie

·        Osoby ponoszące odpowiedzialność

·        Środki prawne stosowane przez inspektora pracy w sytuacji stwierdzenia naruszenia przepisów o czasie pracy i zasady odwoływania się od nich – wniosek, grzywna, decyzja administracyjna

Prelegent: Piotr Wojciechowski, Adwokat, ekspert prawa pracy

 

Mity, które mogą pogrążyć podatkowo – czyli jak uniknąć typowych błędów? 

·        „Niech mi udowodnią, że to nie jest koszt, albo że nie mogę odliczyć VAT” – ciężar dowodu przy rozliczaniu kosztów podatkowych i odliczaniu VAT

·        „Lepiej za wcześnie niż za późno, przecież urząd na tym nie traci” – nie zawsze lepiej jest zapłacić podatek wcześniej, czyli przykre konsekwencje braku automatycznej kompensaty w PIT i CIT

·        „Przecież podatek dochodowy jest roczny, więc zaliczki nie są ważne” – zaległości „zaliczkowe” w podatkach dochodowych też mogą zaboleć

·        „To nie problem, drobna nieścisłość w fakturze jeszcze nikogo nie zabiła” – czyli błędy w fakturach, które mogą pozbawić prawa do odliczenia VAT, rozliczenia kosztów, a nawet… zaprowadzić do więzienia

·        „Po co będę wystawiał fakturę, jak nie wiem, czy mi zapłaci” – czyli negatywne konsekwencje podatkowe braku fakturowania sprzedaży

Prelegent: Radosław Kowalski, Doradca podatkowy

13:20-14:15

Przerwa na lunch

14:15-15:25

Temat i prelegent zostanie podany wkrótce

15:25-16:25

Strefa Ekspercka – stoły dyskusyjne

Możliwość bezpośrednich rozmów z ekspertami, przybierających formę konsultacji w gronie niewielkiej grupy praktyków.

·        VAT, PIT – Radosław Kowalski

·        KSeF – Piotr Kępisty

·        Estoński CIT – Małgorzata Tarkowska

·        Zmiany w prawie pracy – Iwona Wołkiewicz

·        Czas pracy – Piotr Wojciechowski

·        Jawność wynagrodzeń – Magdalena Nurzyńska-Sawicka

Strefa Networkingu

Możliwość swobodnych rozmów kuluarowych, wymiany doświadczeń i nawiązywania nowych relacji biznesowych to ważny element konferencji. Spotkania z Partnerami oraz nieformalne dyskusje będą odbywać się w komfortowej przestrzeni – przy kawie i przekąskach, w foyer lub ogrodzie dostępnym dla uczestników przez cały czas trwania wydarzenia.

16:25 Zakończenie konferencji

Każdy z uczestników w trakcie przerw ma możliwość zmiany ścieżki tematycznej.

Eksperci

  • Marcin Banaś, Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.
  • Paweł Jędrzejak, Ekspert INFORLEX, INFOR PL S.A.
  • Piotr Kępisty, Doradca podatkowy
  • Radosław Kowalski, Doradca podatkowy
  • Magdalena Nurzyńska-Sawicka, Radca prawny
  • Małgorzata Tarkowska, Biegły rewident
  • Piotr Wojciechowski, Adwokat, ekspert prawa pracy
  • Iwona Wołkiewicz, Ekspert prawa pracy

Szczegóły organizacyjne

Forum Kadr i Księgowości 2025 odbędzie się w Warszawie 17.06.2025 r. w godz. 8:30-16:25 w hotelu Novotel Airport, ul. 1 Sierpnia 1, Warszawa. Osoby zapisane na konferencję otrzymają potwierdzenie rejestracji drogą elektroniczną na adres mailowy podany podczas zakupu. W ten sam sposób zostanie wysłane przypomnienie o konferencji. W trakcie konferencji zapewnione są przerwy kawowe oraz lunch. Materiały konferencyjne, zawierające prezentacje do wszystkich omawianych zagadnień zostaną przekazane uczestnikom drogą elektroniczną w ciągu 7 dni od zakończenia konferencji.

Partnerzy

AURA Technologies Sp. z o.o.

Od 25 lat dostarcza polskim przedsiębiorcom innowacyjne rozwiązania informatyczne – głównie wysokiej klasy oprogramowanie. Oferuje z powodzeniem zarówno niedrogie, pudełkowe rozwiązania, jaki i rozbudowane systemy enova365 czy AMODIT, wymagające profesjonalnego wdrożenia. Ponadto jest doświadczonym, certyfikowanym przedstawicielem producenta SaldeoSMART –  inteligentnego systemu do odczytu faktur i elektronicznego obiegu dokumentów. Oferuje marki godne zaufania; są to rozwiązania gwarantujące użytkownikom komfortową i efektywną pracę, podnoszącą ich konkurencyjność. Posiada wysokiej klasy specjalistów gwarantujących kompleksowość usług – od analiz przedwdrożeniowych, prac programistycznych przez wdrożenia i szkolenia, aż do stałej opieki serwisowej.

DrTusz.pl

Specjalizuje się w sprzedaży drukarek i materiałów eksploatacyjnych. W ofercie firmy znajdują się wkłady oryginalne i zamienniki do urządzeń wiodących producentów, takich jak HP, Brother, Canon, Epson, Samsung, Lexmark, Ricoh, Xerox i wielu innych. Eksperci z DrTusz pomogą w wyborze odpowiedniego sprzętu, a także zajmą się utylizacją zużytych wkładów i urządzeń. Potrzebny tusz lub toner na już? DrTusz gwarantuje wysoką jakość, ekspresową wysyłkę i zawsze darmową dostawę.

SyKOF HR

Specjalizuje się w tworzeniu i wdrażaniu systemów IT. Ich głównym produktem jest system kadrowo-płacowy SyKOF HR, który automatyzuje procesy kadrowe, naliczanie wynagrodzeń i ewidencję czasu, zapewniając zgodność z przepisami. Modułowa budowa pozwala na dostosowanie systemu do potrzeb firmy, a intuicyjny interfejs i raportowanie ułatwiają pracę działów HR. Ponadto, system oferuje Portal Pracownika – narzędzie do samoobsługi pracowniczej (wnioski, rejestrowanie obecności, grafiki, dostęp do danych kadrowych).

Organizator konferencji: INFOR PL S.A.


Szkolenia zgodne z Systemem Zarządzania Jakością spełniającym normę PN-EN ISO 9001:2015-10

Firma zrzeszona w Polskiej Izbie Firm Szkoleniowych
Certyfikat 23/03/2021

https://sklep.infor.pl/pliki/6667.png

OPIS PRODUKTU arrow_forward_ios

Dane szczegółowe arrow_forward_ios

Dane szczegółowe

close

Stan prawny

aktualny

Wydawca

Infor PL S.A.

DOSTAWA arrow_forward_ios

koszt i czas wysyłki

close

Prenumerata czasopism

Po złożeniu zamówienia wysyłka prenumeraty zostanie uruchomiona zgodnie z cyklem wydawniczym i okresem na jaki złożono zamówienie. Koszty wysyłki czasopism pokrywa wydawca.

Publikacje książkowe, wydawnictwa jednorazowe oraz wydania pojedyncze czasopism

Zamówione książki zostaną dostarczone na adres podany w trakcie składania zamówienia. W przypadku książek wysyłka zostanie uruchomiona po zarejestrowaniu płatności. Wysyłka do książek z formą płatności "płatne przy odbiorze" jest uruchamiana po złożeniu zamówienia

Całkowity czas dostawy książek jest sumą czasu wysyłki podanego przy produkcie i przewidywanego czasu dostawy przez firmę zewnętrzną podanego w poniższej tabeli (plus czas potrzebny na opłatę zamówienia, w przypadku książek innych wydawców niż INFOR) .

Cennik i czas dostawy na terenie Polski:

Sposób dostawy Przewidywany czas wysyłki Koszt dostawy książek, publikacji jednorazowych oraz wydań pojedynczych czasopism 

Poczta Polska

Płatność przelewem lub kartą

 do 6 dni roboczych  7,90 zł

Poczta Polska

Płatność przy odbiorze

do 6 dni roboczych 12, 90 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 12 zł 

Przesyłka kurierska

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  17 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przelewem lub kartą

 1 dzień roboczy 11,90 zł 

InPost Paczkomat

Płatność przy odbiorze

1 dzień roboczy  11,90 zł 




Jeśli wartość zamówienia publikacji książkowych przekroczy 99 zł, koszt dostawy będzie wynosił 0 zł.

Serwisy internetowe oraz publikacje typu e-book

Zamówione produkty są dostępne bezpośrednio po złożeniu zamówienia. W celu skorzystania z zamówionej publikacji zaloguj się do naszego sklepu, przejdź do obszaru Twoje Konto, wybierz zamówiony tytuł i kliknij w przycisk wejdź lub pobierz.

UZYSKAJ POMOC arrow_forward_ios

POMOC

close

Zapraszamy do kontaktu z pracownikami firmy INFOR PL S.A.

Jeżeli mają Państwo jakikolwiek problem, wątpliwości, pytania związane z funkcjonowaniem sklepu internetowego, umieszczoną w nim ofertą produktową, realizacją zamówień czy płatnościami nasi konsultanci są do Państwa dyspozycji od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-17:00

FORMULARZ KONTAKTOWY

Pola oznaczone gwiazdką (*) są obowiązkowe

Możesz się z nami również skontaktować:

Telefonicznie:
801 626 666
22 761 30 99

Pocztą elektroniczną:
bok@infor.pl

Listownie:
INFOR PL S.A
BIURO OBSŁUGI KLIENTA
01-066 Warszawa
ul. Burakowska 14

Polecane produkty